Yüce Atatürk bu günleri önceden öngördüğü için laik bir devlet düzeni inşa etti ama maalesef dini kendi çıkarları için kullananlar bu düzeni yerle bir etmeyi bir nebze başardı. Benim görüşüm din ve devlet işleri kesinlikle ayrı olmalı. Yani laikliği benimsiyorum. Devlet işlerinde ise ahlak ön planda olmalı.