Laik yonetim demek, allahin devlet yonetiminde soz hakki yoktur allah devlet yonetimine karismasin demektir. Muslumanim diyip laik yonetim istiyorum diyenlere cok uzuluyorum. Hakaret olarak algilamayin gercekten uzuluyorum
Sizce nasıl olmalı size göre doğru yönetim nedir hocam