Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Virtualizor, CyberVM, SolusVM özellikle Virtualizor'ü global firmalar kullanıyor AutoVM'de açık problemleri var görünüyor bu aralar bir çok firma sorun yaşadı en azından şimdilik uzak durmak en iyisi.
Teşekkür ederim bunları da kontrol edeceğim, aslında özel olarak yaptırdığımız autovm yazılımımız var fakat ilgili firma her kurulumda ekstra ücret alıp wisecp'ye bile entegre etmeden bırakıyor buda bizim işimize gelmiyor doğrusu.