diyar_erdem0147 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yapmam lasım
Banner kaldır ya da daha iyi bir yerleşim yap. Benim tavsiyem kaldırmandan yana olurdu. Ben önceden bütün oyun ve uygulamalarımda kaldırdım kullanmamıştım. 0 sıkıntı ile devam etmiştim. Bu banner reklamın çok ince ayrıntıları var en iyisi kaldırmak.