İyi bayramlar dilerim. 18 yaşındasın ve emek vererek kazanmaya çalışıyorsun, bunun için öncelikle bravo sana... Emeğinin karşılığını almak hakkın. Bunun için, internette hangi işi yaparsan yap, sana tavsiyem kesinlikle ön ödeme ile çalışmalısın. Ve kesinlikle ön ödeme konusunda da asla taviz vermemelisin.
Başarılar, bol kazançlar dilerim.