royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan sonra gerçekten öyle olacak sanırım. İnsanlara rahatlık vermeye çalışalım derken zararlı çıkan biz oluyoruz
Yok be hocam ne rahatlığı hizmeti alacak olan kişi zaten önden ödeme yapar.
Hadi güven sorunu olur maksimum bu olursa da yarı yarıya çalışın.