Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şikâyet konusu açın belkide sizin vesileniz ile bir d olandırıcı uzaklaşmış olur forumdan
d olandırma mevzusunu geçtim, karşınızda çok iyi niyetli birisi varken nasıl mesajlara dahi dönmezsiniz, aklım almıyor. Para miktarı önemsiz, benim emeğim de bana tecrübe olsun o da önemsiz. Karşıdaki insanın birebir hizmet vermesine ilişkin nasıl böyle bir vicdan ? aklım ermiyor. Bir kişi de olsa neyse, cidden yorum yapılamıyor.