acımadan şikayet konusu açabilimelisiniz. emeğiniz boşa gitmemeli hakknız neyse alın yani. boşverirseniz o kişi aynısını başkalarına da yapar .

ticari ahlak deyince heryerde olduğu gibi burda da ticari ahlaktan yoksun kişiler var maalesef.