Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
XR kullanıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Bu cihazı kullanıp sorun yaşayanla da karşılaşmadım. Ben de ilk başta 11 düşünüyordum ancak yaptığım 11'in ekranıyla ilgili çok negatif yorumla karşılaştım.