XR kullanıyorum herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Bu cihazı kullanıp sorun yaşayanla da karşılaşmadım. Ben de ilk başta 11 düşünüyordum ancak yaptığım 11'in ekranıyla ilgili çok negatif yorumla karşılaştım.