Yasarcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum traderin yetersiz olduğu için forumda konu açman kurallar gereği yasak.
Ticaret Puanı Vb Yapmak İçin Konu Açıp Satış Yapmamız Lazım Değil Mi. Yoksa Nasıl Ticaret Puanı Alıcaz ☺️