royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam @Trust; hocamızın İzmir'de aile şirketi vardı, birkaç ay önce okumuştum. Fakat halen işçi alımı varmı, veya ne gibi kriterler istiyorlar bilmiyorum. Etiketleyeyim vesile oluruz belki.
Forumdan 2 arkadaşımız o konudan sonra başladılar. Bayram dönüşü yeni fabrikaya taşınıyoruz orada ekstra ihtiyaç olursa yazarım diyeceğim fakat arkadaş bize fazla vasıflı