hocam kendım cıdden ıyı seyler cıkarıyorum dedıgınız gıbı html -css zaten bır dıl degıl zaten css de herseyı bılmek ımkansızdır css hayal gucunu koda dokmektır bana gore ama kendı capımda ıyıyımdır ıs verıldı mı gecıkme olmaz ıs halledılır