mhmmdclk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önerilerinizi değerlendirip yeniden düzenleyeceğim belki debu yüzden html-css de iyi olmama rağmen iş bulamıyorum
Html ve css de iyiyim den kastınız ne zira basit bir iletişim formu yapıp ben iyiyim diyenleride gördü bu gözler formu çalıştır dediğim de o ne ya nası olacak o diyeni de. Udemy vb yerlerden aldığınız html css kursları bitince o dilin ustası vs olmuyorsunuz arkadaşlar Konuda çok sade olmuş arkadaşınızın vasfını belirtin belki iş bulursunuz