logomist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ailevi sorunlar evde hasta rahatsızlık var o yüzden evden çalışmam gerekiyor yoksa giricem dışarıda işe
Anladım kardeşim patrona ileticem ben normalde ise gidiyorum ama yol parası artık zarar vermeye başladı ayda 300 TL yol veriyorum