Bana bir şeyler katacaksa o şirket stajyerlik gibi düşünebilirim. Bana bir faydası yoksa kesinlikle çalışmam.

Kendiniz için düşünüyorsanız bunu kendiniz karar vermeniz gerekiyor. İş size ne kadar yakın? veya boşta mı duruyorsunuz? bunları düşünerek karar vermeniz daha doğru olur.