hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle hocam kabul ediyorum bu arada doğum günüm 😂
Doğum gününüz de kutlu olsun. İnş. Bir sonraki yaş gününüzde… bu maaşın en az 3x katını alırsınız.

Her ne kadar öyle istesemde bu çalıma şartları ile seneye daha ucuza çalışırsınız siz..