enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye’nin yarısı o ücrete çalışıyor zaten hocam.

Anket gibi bir şey için veri toplamaya çalışıyorsanız evet, asgari ücretin çok üstüne evde çalışarak çıkabiliyorum.
selamlar evden ne iş yapıyorsunuz benimde yapma şansım nedir