Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu vesile ile R10 forumdaşlarımın Ramazan Bayramını kutluyorum benim satacak ürünüm olmadığı için konu açmak istedim.
Üstat satacak ürünün yoksa alacak ürünün vardır. İmzadaki konuya bakarsanız seviniriz ...