Kanım çekildi, ne kadar iğrenç insanlar var. Düşük ücrette çalışıyor diye nasıl olurda başka birinin ölümünü isteyebilirsin ya bir türk japonyada tecavüz etse birini tüm japonya türkleri mi öldürücek nasıl bir mantık bu ne kadar iğrenç insansın sen
1 değil 2 değil 3 değil 1 deyip işin içinden sıyrılamazsın malesef humanist arkadaşım. Suriyeliler de afganlar da pakistanlılar da bu ülkenin milli güvenlik sorunudur ne kültür olarak bağlarımız var ne de medeni yaşam olarak herifler hayvan gibi yaşayıp hayvan gibi ölüyor.