saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/bozdurma-exchange-islemleri/

Konuyu şuraya açınız hocam.



Stripe pos sahibi birisini arıyor arkadaş. Biraz karışık yazmış.
sanal pos aradığım dönemlerde birkaç kez denk gelmiştim stripe'a. çöpün çöpüymüş o halde visa & mc karta sahip herkes her an ödeme yapabilmeli.