Mülteci konusunda şuanda yapılması gereken şey bence ilk önce mülteci akımını durduralım daha fazla kimse gelmesin ardından bayrama gidenleri birdaha içeri almayalım geri kalan suriyelilerde aramızda kalsın başka yapabileceğimiz birşey yok bu saatten sonra.Şuan Suriye'lilerin konusu partilerin bile sloganı oldu ve eminim başa geçtiklerinde Suriye'lileri gönderemeyecekler çünkü çok geç kaldık çok bir ömür faydadan çok zararlarını göreceğiz.