Şuan Twitter da bazı yazılar görüyorum.
Beşer Esad ülke de genel af çıkararak, dış ülkelere giden Suriye vatandaşlarına dönün çağrısında bulunmuş.
Ve okuduğum bir yazı da aynen şöyle.
"Suriyede Esad yönetimi genel af ilan etti. Bizim açımızdan anlamı şu. Geçici Koruma Kanunu uyarınca ülkemizde bulunan Suriyeliler için misafirlik bitti. Ülkelerinde sorun kalmadığından derhal göndermek yasal olarak mümkün."
Konu ile alakalı bilgisi olan var mı ?