Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Googledan bulduğum soruların bazıları. Eğer hepsi böyle ise çalışmanıza gerek yok gibi duruyor.




Gerçek mi ?? birde maaşı yüksekse bekçi olmaya gidiyorum hocam....