AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NetGSM kullanıyorum ilk başta 70-80 TL ödedim. Daha sonra yıllık 30 TL civarı ödemesi var sadece.
STRACASEE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zaman almıştınız hocam ben bı ara baktığımda 200tl civarı yazıyordu
Netgsm'den paket ve ekstra bir ürün almadıkça sadece yılda bir kere 23 TL Numara Kullanım ve Destek ücreti alınıyor.