Teknik olarak yükseliş trendi bitmiş, çizili kanaldan hacimli bir çıkış yapmadığı sürece yön aşağı gözüküyor. Kısa vade bir fikrim yok fakat yeni bir hikaye olmadıkça bir süre aşağı gidecek gibi.
Şahsi fikirlerim bunlar, al veya sat tavsiyesi için yazmıyorum lütfen kendi analizinizi yapınız.
bayram bayram ne var ne yok aldı