Kapanmış bir şirket için muhasebeci gerekmez
Aranızda sözleşme yoksa bir ilişiğininiz kalmaz
Son beyannameyi vermek için de muhasebeci gerekmez 2009 yılında 80 tl ceza yedim şuan olsun 300 olsun.