Muhtemelen hizmet ücreti olarak istemiştir hocam. Kapanış işlemi için bir ücret ödenmeyecek bir yere ama muhasebeci onu takip edecek sonuçta, dilekçe verecek. Kapanış sonrasında da verilen beyannameler var, onlar için istemiş de olabilir. Muhasebeciye 300-500 TL vermeyim kendim yapıyım diyenler daha sonra 3 bin 5 bin ödeme ile karşılaşıyor.