burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçeyi yeni mi öğrendin ? noktalama işaretleri kullansan keşke.
Ahahahah öğretmenim lan ben burada istediğim gibi kullanırım kendi sosyal hayatım Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeniyim :d