deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En azından böyle bir mallık yapmadılar
Mallık derken? Haddinizi bilin ona göre yorum yapın. Aynı yorumu şuan gidin Bağdat caddesinde bir Fenerbahçe'linin yüzüne karşı söyleyin cesaretiniz varsa. Yoksa klavyeden yazmak kolay.