Valla bir ara bana da çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam 2013 falandı galiba emin değilim yıldan ama 2 ay ödemiştim sonra ödemedim, 2k falan borç olmuştu sonra devlet silmişti af çıkmıştı. Zaten insanlar işsiz, bunun ödemesini nasıl yapsın ? He hastaneye gidersin muayane olmaya o ay için GSS borcu çıkarırsın anlarım ama gitmeden de borç çıkarmak haksızlık, kul hakkına girer. Zaten GSS değerlendirmesi de tam fiyasko, babamın üstüne olan mallardan ödeme çıkarmışlardı bana en üst seviyeden.