Kurum çalışanı olarak GSS'nin doğru bir uygulama olduğunu düşünüyorum. İhtiyacı olan kişiler zaten gelir tespiti yaptırarak eski tabirle yeşil kartlı olarak GSS primi ödemiyor.

Hastane ücretleri çok yüksek. Hele ki Allah korusun kanser vb. ciddi rahatsızlığa yakalanıldığında ilaç ve tadavi masrafları yüz binlerce lirayı bulabiliyor. GSS ücreti ödeyenler para ödemeden veya cüzi miktar ödemeler yaparak sağlık hizmetlerinden faydalanılabiliyor.

Şahsi görüşümdür, eleştiri yapacak kişiler dozunu kaçırmasın lütfen. Kaldı ki çalışmayan kişilerden brüt asgari ücretin %3'ü alınırken çalışan kişilerin aylık/ücretlerinden %12,5 GSS primi kesiliyor.