webgrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımda ki cümleyi yazmış arkadaş
Suadiye de 10bin kira veriyorum (3+1). Temmuz ayında zam zamanı iyi bir oranda artış olacağının sinyallerini verdi bile şimdiden.
Aynı site de muadiller şuan 14-16 k arasında
Tefe tüfe oranından çok emin değilim ancak sanırım 14-15 civarı bir seviyeye çekerler. Ev kaç senelik acaba? Suadiye de 3+1 10 bin ise evin eski olacağını tahmin ediyorum. Yaklaşan büyük bir deprem var, kendinize dikkat edin lütfen.