Herkes evliya gibi taşliyorlar adamı. Danimarka'da Fransa'da peygamber efendimizin fotoğrafı yapıp sonra onunla nasıl alay ettiklerini unutmadık sanırım. Yalandan ayiplama ile devam ettik. Ama burada bakıyorsun öyle kötü böyle hadsiz. Verdiğin sözü tutma gunahin her türlüsünü işte yılda 1 ay oruç tut sonra 4x4 müslüman havalarında taslamaya devam et. Parmağın birisi karsisini gösterirken kalan 3 tanesi de kisinin kendisini gösterir. Akça pakca insanlarız gibi şov yapmayalım. Bizim yüzümüzden işten çıkarıldı bu adamlar belki saygısiz belki saygılı farketmez diğer tarafta belki bu sosyal medya baskısı yüzünden işten atildiklari için bile bize hesap sorulacak. O zaman da deriz yaptıkları yanlıştı sonra da sorarlar sen ne kadar doğruydun falan filan uzar gider
Hocam yurtdışı ülkelerde müslüman karşıtı bir hamleyi insanlar normal görür ( örnek : israil filistin arası yaşananlar ) , o adamların dini billi yaşadıkları ülke belli. Tepki gelir ama bir yere kadar. Fakat Türkiye içinde bu tarz bir durum daha fazla tepki çeker. Karalama kampanyası yaparlar. Firma 2 çalışanı için milyonlarca Dolar zarar edip müşteri kaybetmek istemez. Riske almaz. Atar işten adama çalışacak insan mı yok. Mesele din değil paradır. Onları ellemese zarar etmesi bir yana yarın bir başka çalışanı farklı bir şekilde yine bir şey yapar firma hayır kurumu değil para kaybettirecek adamı tutmaz.