Herkes evliya gibi taşliyorlar adamı. Danimarka'da Fransa'da peygamber efendimizin fotoğrafı yapıp sonra onunla nasıl alay ettiklerini unutmadık sanırım. Yalandan ayiplama ile devam ettik. Ama burada bakıyorsun öyle kötü böyle hadsiz. Verdiğin sözü tutma gunahin her türlüsünü işte yılda 1 ay oruç tut sonra 4x4 müslüman havalarında taslamaya devam et. Parmağın birisi karsisini gösterirken kalan 3 tanesi de kisinin kendisini gösterir. Akça pakca insanlarız gibi şov yapmayalım. Bizim yüzümüzden işten çıkarıldı bu adamlar belki saygısiz belki saygılı farketmez diğer tarafta belki bu sosyal medya baskısı yüzünden işten atildiklari için bile bize hesap sorulacak. O zaman da deriz yaptıkları yanlıştı sonra da sorarlar sen ne kadar doğruydun falan filan uzar gider