Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wpye açarsın önce konuları
Sonra oradan export edersin
Daha sonra convert edersin
En son bloggere import edersin

1000 konuya kadar daha doğrusu 10 gb ye kadar internet hızınıza göre zaman aşımı olmadan import yaparsınız.
bu şekilde parça parça milyon içerik bir tane blogspota taşınabilir mi yoksa overwrite mi eder konulari ?