Yaptığınız çok yanlış olduğunu düşünüyorum, 120 bin aile dağıtmak için değecek bir borç değil. 250 bin borcu olan biri olarak konuşuyorum Ailenle tekrar görüş ondan sonra da banka ile uzlaşmaya gidin taksitlendirin ve parça parça borcunu öde banka kimsenin canını almıyor yavaş yavaş ödersin herşey düzene girer. Kendi maaşının hepsine el koyamazlar ki koyduklarını varsaysak bile Yenge hanımda yardımcı olursa birlikte freelancer işler yapın paraları yenge hanımın hesabına aktarın freelancerdan gelen paralarla geçinirsiniz maaştan kesilen paradan da borcunuzu ödersiniz Biraz zaman ve sabıra ihtiyacınız var sadece.