icra geldi diye EGO yapıp, bu şehirde mahallede kalamam artık deyip, kızını bırakmaya razı adama, ben adam demem. Ben ne borçlar ödedim, nerelerden dönderdim hayatımı, bir kere bile ne ailemi, nede sevenlerimi bırakmayı düşünmedim. DOST ACI SÖYLER! ağır gelse de doğrusu bu.

Hele ki Kız çocuğu hiç bırakılmaz !