Ne kadar çok seviyoruz böyle işlerle uğraşmayı.
Bakara makara deyip alay edeni git büyükelçi yap ve sesini çıkarma.
Gençlik heyecanı ile belki hata yapanı yerden yere vur.

Pegasus veya Megasus. Bir şirkette çalışınca her şeyinle teslim mi oluyorsun? İşten çıkarma nedir? Kime ne özel hayattan?
Nereden bakarsan bak saçma bir olay. Sadece bizim ülkemize özel maalesef