SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu takip etmekteyim hocam çok güzel gidiyor



türk dizisi izlemiyorum hocam komple yabancı
acayip iyi ama izlerseniz pişman olmazsınız zamanınız oldugunda mutlaka izleyin