Paylaşılan fotoğraf uygunsuz olmuş. Pegasus'un insanları işten çıkarması da kanımca yanlış. Olaylara her zaman kendi çerçevemizden bakmaya bayılıyoruz. Saygı da saygı diye kendimizi paralıyoruz. Ancak mesela bir kaç ay sonra milyonlarca insanın kutsal olarak kabul ettiği hayvanları kesip, kanlarını oramıza buramıza, sürüp, sonra oturup afiyetle yediğimizi sosyal medyalarda, TV kanallarında açıkça tüm dünyaya ilan edeceğiz. Bunu bir bayram olarak kutlayacağız. Hadi buyrun saygıdan bahsedin madem.