Fotoğrafı paylaşan kişinin yaptığı düpe düz hadsizlik, terbiyesizlik ve saygısızlıktır, kanunlar önünde suç kabul ediliyor mu o kısmını bilmiyorum ancak detayları bilmemekle beraber, fotoğraf paylaşımı Pegasus'un resmi sayfasından mı yapılmış? Yani eğer çalışanlar ya da onlardan biri- bir kaçı şahsi sosyal medya hesaplarından yaptılarsa, şirketin, "firmamızın duruşu ile alakası yoktur" şeklinde bir kamuoyu açıklaması yapmak dışında bir yaptırım uygulamaya hakkı var mı ondan pek emin olamadım... Hakkı var mıdır ya da böyle bir görevi var mıdır? Şirketler, çalışanlarının özel hayattaki doğru ya da yanlış hareketlerinden sorumlu olmalılar mı? Eğer olmalılarsa bu işe alımlarda ciddi şekilde ayrımcılığa yol açar. Mesela ne yapmalı? Kadir gecesi, kandil günleri ve Ramazan aylarında alkol kullanıp kullanmadıkları sorulmalı mı insanlara işe alırken? Bu arada yineliyorum ki paylaşım gerçekten çok haddini aşan ve provakatör bir paylaşım ancak kişilerin şahsi duruşlarını yansıtıyor sonuçta.

İlaveten insanların bu #pegasusboykot tag'lerini de hiç samimi bulmuyorum. Pegasus'dan yapılmış rezervasyonların iptal edildiğini ya da oradan bilet almanın işine geleceği kişilerin alacakları biletlerden vazgeçtiğini de sanmıyorum. Belki tek tük şahsi boykot eden vardır ama bu ölçekte bir firmayı maddi zarara uğratacak kadar olduğunu asla düşünmüyorum.