Hergün vaazlarda, sohbetlerde inanmayan insanlara hakaret edilen bir ortamda "inancımızla dalga geçilmesi hoş değil" demek de ayrı bir absürtlük! Senin inancın onu kabul etmeyen herkesi bırak eleştirmeyi dalga geçmeyi, düşman ilan ediyor!
Hukukun yönetenlerin elinde olduğu, yönetenlerin de siyasal islamı toplumu biçimlendirme aracı olarak kullandığı bir ülkede bu tür olayalar normal. Laik bir ülkede yaşansa bu olay şirket komple kapatılır, mal varlıklarına el konur.
Biri de çıkmış "ırkçılık" damgası vurmuş Daha ırkın, ırkçılığın ne olduğunu bilmiyor, önüne gelene ayar vermeye, had bildirmeye çalışıyor...
Neyse, yazılacak şey çok da forum kuralları da ülkedeki hukukun bir yansıması, kantar doğru tartmıyor. O nedenle, kimi zaman yazmamak daha iyi.
Kalın sağlıcakla.