Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes müslüman olmak zorunda değil. Ramazan ayında da, Kutsal gecelerde de alkol alabilirler, eğlenebilirler. Ancak bunu üzerine basa basa belirtmek hiç doğru değil. O arkadaşlar oldukça yanlış bir hareket yapmışlar. Bu, halkının büyük çoğunluğu müslüman olan bir ülkede yapılacak bir şey değildir. Pegasus, ticari çıkarlarını düşünerek hareket etmiş, ki bunu yapmasaydı, muhtemelen bir karalama kampanyası ile karşı karşıya kalacaktı ve oldukça fazla müşteri kaybına uğrayacaktı. Buradan çıkaracağımız tek bir sonuç var; Herkes birbirinin inancına saygı duymalı, asla küçümsememeli ve düşmanlık yapmamalıdır.
abi dediğin gibi kadir gecesi diye belirtmek yerine arkadaş eğlencesi felan yazılsa sorun olmazdı.