Rasholley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oracle a geçesim var hocam. Mssql çok yoruyor insanı. Express i indiriyorum şuan bir de onla deneyeyim. Olmadı hepsini komple kaldırıcam tamamen oracle a geçicem.
hocam zamanında çalıştığım şirket benden logo go3 muhasebe programı için bir yama istemişti yazmıştım fakat aldığım veri tabanı yedeğini direk visual s. ssdt de kullanıyordum ve 1 ay boyunca neden çalışmıyor diye saçlarımı yoldum ve bir gün şans eseri olarak sql e bağlandım bir denedim çalışlıyor o günden sonra ssdt visual studio kullanmayı bıraktım