hocam visual studionun veri kaynaklarını kullanmak gerçekten çok zor yerinizde olsam pc me bir mssql express kurar ordan yapardım daha önce bende çok sorun yaşadım gerek esdt de gerekse visual studio diğer sürümlerinde veri tabanı bağlantısı gerçekten çok büyük sorun ama sql express ile tak tak
Oracle a geçesim var hocam. Mssql çok yoruyor insanı. Express i indiriyorum şuan bir de onla deneyeyim. Olmadı hepsini komple kaldırıcam tamamen oracle a geçicem.