Bende aynı şekilde sitelerimden en az 1 Red yemeden adsense onayı alamazdım ama son açtığımız blog gece 11 de yolladım onaya ve sabah 9.30 suların da maillerimi kontrol ederken onay maili geldi sanırım en mutlu anımdı şuan için 🤣