Bu mübarek günlerde okurken çok duygulandım. Şimdi yazılacak uzun uzun çok şey var ama gerek yok. Çoğu arkadaşta benzeri şeyler söylemiş, ben de söyleme gereği hissediyorum.
Buradaki bir çok kişi çok uzun sürelerde mesai yapıyor. Mesela ben her gün sabah namazı ile çalışmaya başlayıp, çoğu zaman gece yarısı dönüyorum. Benim de 3 tane dünyalar güzeli kızım var. Yaşama sebebimiz onlar.
Bu hayatta hiç bir şey onları bilinçli bir şekilde kaderine terk etmeye değmez.
Tanıtığım milyon TL borcu olupta ödemeden sigortasız çalışan insanlar var.
Borç dediğiniz öyle veya böyle biter.
İnanıyorum ki siz de doğru kararı vererek eşinize ve çocuğunuza sahip çıkıp bu işin üstesinden beraber geleceksiniz.
Allah yardımcınız olsun.