Ailesi hep beni ikinci plana itti, açıkcası pek sevmediler. Eminim ki benden daha iyi bakabilecek durumdalar şuan. Dediğiniz gibi bu durumda mantıklı karar vermek çok önemli, belkide benim eksik yönüm bu.
Hocam gerekirse biriniz sigortasız çalışırsınız, diğeriniz sigortalı çocuğunuzu da uygun fiyatlı kreşlere gönderirsiniz, emin olun çok daha güçlü ve efektif ilerlersiniz. Sadece maddi meseleler ile yolları "zoraki" ayırmak ne size, ne de eşinize finansal - maddi olarak bir şey kazandırmaz. Çocuğunuzun temel bakımı içinde çalıştığınız iş yerinizde eşiniz ile farklı vardiyaları ayarlamaya çalışın. Biriniz sabah erken saatlerde çalışırken, diğeriniz akşam vardiyasında çalışırsa kreş dışında da biriniz sabah, diğeriniz de akşam çocuğunuz ile ilgilenebilirsiniz. Anne - babası yanında olmayıp karı koca çalışan çiftler bildiğim kadarıyla iş programını mümkün mertebe bu şekilde ayarlamaya çalışıyorlar.
Evlilik duygusal, manevi olduğu kadar da maddi bir güç - iş birliğidir aynı zamanda.