Merhabalar;
Eşim çocuklara baktığından pek dükkan gezemiyor artık. Bu nedenle bilindik mağazaları sanal olarak geziyor
Habire şu güzel mi? Bu güzel mi? Diye soruyor. Canım beğendiysen al, niye soruyorsun diyorum her seferinde.
Dün akşam da LcWaikiki uygulamasını geziyor
bir sürü ürün eklemiş favoriye
indirim de indirim.
İlk siparişe ciddi indirim yapıyorlar
üstüne
@HayataDair; hocamdan 5 TLye aldığım 100 liralık indirim kodunu kullandık.
Listesinde bana kendisine ve iki çocuğumuza giyim malzemeleri var.
Sonuçta 520 tl lik fatura indirimlerle 280 TLye düştü.
velhasil neden kadınların indirim kovaladığını anlamış oldum.
iyi forumlar.