Merhabalar;

Eşim çocuklara baktığından pek dükkan gezemiyor artık. Bu nedenle bilindik mağazaları sanal olarak geziyor…



Habire şu güzel mi? Bu güzel mi? Diye soruyor. Canım beğendiysen al, niye soruyorsun diyorum her seferinde.

Dün akşam da LcWaikiki uygulamasını geziyor… bir sürü ürün eklemiş favoriye… indirim de indirim.



İlk siparişe ciddi indirim yapıyorlar… üstüne @HayataDair; hocamdan 5 TL’ye aldığım 100 liralık indirim kodunu kullandık.

Listesinde bana kendisine ve iki çocuğumuza giyim malzemeleri var.
Sonuçta 520 tl lik fatura indirimlerle 280 TL’ye düştü.

velhasil neden kadınların indirim kovaladığını anlamış oldum.

iyi forumlar.