Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşluğa buradan devam ha ? Sen sevdin bu kuyuyu çocuk , yazık kafana. Daha fazla çevrimiçi olup senin boşluğunu görmek istemiyorum . Hem kör hem karakter yoksunu bir insan . Değerli yöneticiler alın bu boşluğu buradan.
Abim sahur vakti konu aç. Sahur vakti hayrınada indirim istersin.

Not: Engel zaman kaybı